اجرای نمای ویلایی بافایبر سمنت برد
نوشته شده توسط : adorn

اجرای نمای ویلایی بافایبر سمنت برد:  امروزه همه حرفه ها در حال پیشرفت و ارتقا هستند و صنعت ساختمان سازی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. مصالح نوینی که در اینجا معرفی می کنیم فایبر سمنت برد نام دارد که با توجه به کاربری و مزایای زیادی که دارد مورد استقبال ساختمان سازان شده است و حتی به عنوان یک مصالح در دکوراسیون داخلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اجرای نمای ویلایی بافایبر سمنت برد

اجرای نمای ویلایی بافایبر سمنت برد

 

اجرای نمای ویلایی بافایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد یک محصول با کاربری بالا و تنوع در طرح می باشد و شما می توانید از آن در هر کجای ساختمان که بخواهید استفاده نمایید.

ساختمان سازی با فایبر سمنت برد با سرعت عمل بیشتری انجام می گیرد و صرفه اقتصادی بالایی دارد. فایبر سمنت برد با تنوع در طراحی توانسته جواب گوی انوای نیاز کاربری و سلیقه های مخاطبین باشد.

خانه های ویلایی با فایبر سمنت برد

شما می توانید از فایبر سمنت برد در ویلاسازی در هر گونه از آب و هوا استفاده نمایید چرا که این محصول با هر نوع آب و هوایی سازگار است. همچنین فضاهایی با مدت کاربری محدود که نیاز به سرعت عمل در احداث دارند ، از این سیستم فایبر سمنت استفاده می گردد ، که بهینه ترین گزینه می باشد.

استفاده از فایبر سمنت برد با توجه به کاربری های فوق العاده ای که دارد کاری بسیار عقلانی و معقول می باشد.

مزیت های فایبرسمنت برد چه می تواند باشد؟

از مزیت های آن می توان زیبایی بی نظیر آن ، قابلیت رنگ پذیری پانل سیمانی الیافدار، گیاهی و دوست دار محیط زیست می باشد (فایبر سمنت برد یک محصول سبز)،فایبر سمنت تشکیل شده از الیاف کاملا فایبر سمنت ضد حریق ،ضد رطوبت، ضد آب می باشد، طول عمر بسیار بالا، قیمت مقرون به صرفه ، تهیه و اجرای آسان فایبر سمنت برد و چندین مزایای چشمگیر دیگر ، سبب کاربری بسیار بالایی شده تا این محصول در مقایسه با دیگر مصالح ساخت و ساز خشک و سنتی کسب رتبه برتر را میسر سازد.

ساخت ویلا در شمال با فایبر سمنت برد

از فایبر سمنت برد در ویلا سازی در شمال نیز می توان استفاده کرد. بدین علت که این محصول در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد و همچنین میتوان در کف ، سقف، دیوار داخلی و خارجی ، دیوار نما و… با انواع سلیقه و طراحی مورد نظر به صورت دکوراتیو استفاده نمود.

در شمال اکثرا خانه های ویلایی را با چوب درست می کنند شما می توانید به جای چوب که هزینه های نصب و نگهداری نسبتا بالایی دارد از فایبر سمنت برد طرح چوب استفاده نمایید.

این محصول چنان شباهت زیادی با چوب دارد که تا زمانیکه شما به آن دست نزنید قطعا نخواهید فهمید که این چوب نیست.

تمامی قطعات فایبر سمنت برد طرح چوب دارای بافت و گره چوب را دارد و تمامی نیازهای یک فرد را برآورده میکند.

البته یک تنها امتیاز فایبر سمنت برد نیست شما باید بدانید که مواردی همچون ضد آب بودن فایبر سمنت، ضد رطوبت بودن فایبر سمنت،ضد حریق بودن فایبر سمنت برد، طول عمر بیش از ۳۰۰ ساله، استفاده در ارتفاع ، جلوگیری از نفوذ حشرات موذی ، قابلیت رنگ پذیری با هر سلیقه ، مقرون به صرفه بودن فایبر سمنت و… این محصول را متمایز میسازد.

اجرای نمای ویلایی بافایبر سمنت برد

اجرای نمای ویلایی بافایبر سمنت برد

مزایای بی نظیر فایبر سمنت برد در ساخت ویلا

اجرای نمای ویلایی بافایبر سمنت برد : مقاومت در برابر فرسایش و ترک از مهم ترین مزایای فایبرسمنت برد می باشد که شما می توانید مدت های طولانی از آن استفاده نمایید.فایبرسمنت برد از وردو رطوبت به داخل سازه ساختمان جلوگیری می کند بدین علت شما تا مدت های طولانی از وردو رطوبت به درون ساختمان آسوده می باشید.

همچنين با انتخاب فایبر سمنت برد ديگر نيازي به تكميل نماي ساختمان نداريد. مثلا مي توانيد فایبر سمنت برد را رنگ كنيد يا از فایبر سمنت برد رنگي استفاده كنيد.هزینه نگهداری , دوام بسیار بالا ,مقرون به صرفه بودن در کنار سادگی و مدرن بودن باعث شده است که فایبر سمنت برد به عنوان بهترین گزینه در ویلاسازی باشد.

 

شرکت های تولید کننده فایبرسمنت

شرکت نوین آراد تولید کننده فایبر سمنت برد با قیمت رقابتی همراه با کیفیت استاندارد فایبرسمنت در کنار مشاوره های تخصصی، می تواند شما را در موفقیت پروژه تان ، یاری رساند.شرکت نوین آراد، با تکیه بر توان علمی و فنی کارشناسان و تیم اجرایی خود، توانسته به عنوان یکی از بزرگترین تأمین کنندگان و تولیدکننده فایبرسمنت برد، در بزرگترین پروژه های عمرانی کشور، مشارکت نماید.جهت ثبت سفارش می توانید با ما در تماس باشید.

چگونه نمای خارجی مناسب برای خانه مدرن خود انتخاب کنیم؟

اجرای نمای ویلایی بافایبر سمنت برد : هنگامی که می خواهید نمای خارجی خانه جدیدتان را انتخاب کنید محل ساختمان ، نحوه نگهداری و عمر طبیعی آن  را در نظر بگیرید.برای کسانی که می خواهند خانه جدیدی بسازند داشتن برتریهای ماندگار مهم ترین مسئله است.برای بسیاری از ما خانه مان بزرگترین سرمایه زندگی محسوب می شود ، پس ما می خواهیم از سرمایه هایی که به سختی به دست آوردیم محافظت کنیم.

صاحب خانه هایی که به دنبال خانه های مدرن هستند علاقه مند به طراحی های نوآورانه هستند اما این نباید به قیمت از مُد افنتادن نما در مدت کوتاهی تمام شود.

زیبایی و هزینه های اولیه نما می بایست  با درنظر گرفتن هزینه های  تعمیر و نگهداری مد نظر قرارگیرد هنگامی که به دنبال مصالح و نمای خانه جدید خود هستید ، میزان نگهداری مورد نیاز ، زمان و هزینه هر کدام از انها را مد نظر قرار دهید. موادی و مصالحی را انتخاب کنید که نیاز به مراقبت و نگهداری کمتری داشته باشند که از عهده آنها بر آید .در ادامه به مثال هایی از خانه های جدید و شاخص که نمایی مناسب برای خانه خود  انتخاب کرده اند می پردازیم.

آیا فایبر سمنت برد را می توان در نمای ساختمان استفاده کرد ؟

از مشخصه های بارز ورق فایبرسمنت مقاومت در برابر رطوبت و عوامل جوی و همچنین مقاومت خمشی و ضربه پذیری بالاست لذا این محصول در بخش های گسترده ای از ساختمان از جمله نمای ساختمان و همچنین دیوار های خارجی و داخلی، سقف کاذب و کف باربر استفاده میگردد.

 

 





:: برچسب‌ها: شرکت های تولید کننده فایبرسمنت ،فایبر سمنت برد مناسب ،معایب فایبر سمنت برد ،تولید فایبر سمنت برد،فایبر سمنت ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: